Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Město roborů 2 (videohra)
Kohlová, Zdeňka ; Dvorský, Jakub (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Město robotů 2 (videohra) se zabývá, čím vším si musí indie vývojář projít, pokud chce vytvořit svoji vlastní hru bez většího týmu. Vše je demonstrované na výstupech vlastní hry Město robotů 2. Výsledkem je game design dokument, kde lze vidět rozpracovanost videohry. Obsahuje narrative, herní mechaniky, concept art, flow chart, level design, design celé hry, scénář, dabing hlavní postavy a zvukový podklad. Dalším výstupem je krátký prototyp hry.
Šedý muž
Haraším, Richard ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V Šedém muži se zaměřuji na vývoj autorské digitální hry v žánru point & click adventure z pozice sólo vývojáře a snahy vytvořit tak všechny segmenty hry svépomocí. Především hledáním syntézy tématiky osobnosti sériového vraha z pohledu první osoby a herního zážitku, který je zprostředkován převodem 3D prostoru do 2D uzavřeného světa, kde přes různé omezení pohybu hráče, herní mechaniky a interaktivity pouhým klikáním myši se snažím o specifický design pohybu hlavní postavy a s ním spojené ovládání. Cílem práce je zprostředkovat tyto nové přístupy v interakci s prostředím a samotným tématem hry. Paralelním cílem je také připravit plně hratelnou verzi hry.
Šedý muž
Haraším, Richard ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V Šedém muži se zaměřuji na vývoj autorské digitální hry v žánru point & click adventure z pozice sólo vývojáře a snahy vytvořit tak všechny segmenty hry svépomocí. Především hledáním syntézy tématiky osobnosti sériového vraha z pohledu první osoby a herního zážitku, který je zprostředkován převodem 3D prostoru do 2D uzavřeného světa, kde přes různé omezení pohybu hráče, herní mechaniky a interaktivity pouhým klikáním myši se snažím o specifický design pohybu hlavní postavy a s ním spojené ovládání. Cílem práce je zprostředkovat tyto nové přístupy v interakci s prostředím a samotným tématem hry. Paralelním cílem je také připravit plně hratelnou verzi hry.
Město roborů 2 (videohra)
Kohlová, Zdeňka ; Dvorský, Jakub (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Město robotů 2 (videohra) se zabývá, čím vším si musí indie vývojář projít, pokud chce vytvořit svoji vlastní hru bez většího týmu. Vše je demonstrované na výstupech vlastní hry Město robotů 2. Výsledkem je game design dokument, kde lze vidět rozpracovanost videohry. Obsahuje narrative, herní mechaniky, concept art, flow chart, level design, design celé hry, scénář, dabing hlavní postavy a zvukový podklad. Dalším výstupem je krátký prototyp hry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.